nlen
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Ik ben bezig met de voorbereiding van workshops op het gebied van natuur- en landschapsfotografie. Meer hierover volgt te zijner tijd.

Basiskennis gewenst

Van de deelnemers aan de fotoworkshops wordt enige algemene basiskennis van de fotografie verwacht. Overigens kunt u over het algemeen ook zonder deze primaire basiskennis deelnemen aan een workshop. Neemt u in dat geval wel de handleiding of het instructieboekje van uw camera mee. Ik kan u dan beter helpen bij het vinden van de juiste camerainstellingen. Elke camera werkt weer net even anders of heeft de menu- en instellocaties net weer op een andere plaats zitten dan een andere camera.

Aan de andere kant kunt u zich ook de basiskennis eigen maken door:

  • het stap voor stap doorlopen van de handleiding of het instructieboekje van uw camera. Oefen alle mogelijkheden, speel met het diafragma, de sluitertijd, de witbalans etc. Vergelijk de resultaten.
  • het lezen, bestuderen en toepassen van fotohandboeken. U vindt hier een uitgebreide selectie van praktische en inspirerende fotohandboeken bij Bol.com.
  • het volgen van een gerichte basisfotocursus. Deze worden als service tegenwoordig ook steeds vaker door de betere fotozaken verzorgd.

Belangstelling?

Heeft u belangstelling om met een groep deel bij mij deel te nemen aan een fotoworkshop? Neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op. Wellicht kan ik u behulpzaam zijn bij het organiseren van een fotoworkshop op maat, waarbij ik rekening houd met uw wensen.

Reactie van een deelnemer:

We willen jullie nogmaals van harte bedanken voor een super weekend op de boot! We hebben veel foto's gemaakt en het was erg leerzaam! Ik zag dat je ook al foto's op je site had staan van afgelopen weekend op de Confiance. Heel erg leuk.

Waarmee mag ik u van dienst zijn?

Meindert van Dijk

  • Een professionele foto voor uw website, een magazine of een ander informatiemedium?
  • Een ontspannende Natuurfotowandeling in een schitterend natuurgebied?
  • Een leerzame fotoworkshop?

Belangstelling? Mail of bel mij!
Tel. 06-46264523

Meindert van Dijk
Fotograaf | Natuurgids | Levensgenieter

Nieuwsbrief Natuurfotowandelingen

Bekroond met Waddengoud

Keurmerk Waddengoud

Sinds 2010 beschik ik over het Keurmerk Waddengoud vanwege mijn:

  • Fotografie, ge├»nspireerd op het Waddengebied
  • Natuurfotowandelingen in het Waddengebied

Meer hierover op de pagina 'Bekroond met Waddengoud'.

Tekenradar.nl - Actuele informatie over teken en de ziekte van Lyme

Waddenpost | Laat eens wad van je horen

 

Ga naar boven